juli 31, 2012

Glossybox Juli 2012

Shit, nu var det ett tag sen jag tittade in här! Antingen har det varit jobb eller ledighet på gång och jag har helt enkelt inte riktigt hittat någon motivation. I dag gick jag dock och hämtade månadens Glossybox- är ni nyfikna på vad som fanns däri?


Jag kollar aldrig på den lilla innehållsbeskrivningen innan jag öppnar, jag gillar att se grejerna först- hur gör du?


Innehållet. Första tanken: Tandkräm, va faan!



Alessandro Heel Rescue Balm- Det här är en testtub på 30 ml som genast kommer hamna i min snubbes ägo- hans fötter är i katastoftillstånd. Alessandro har jag hört talas om innan men aldrig testat något från innan (Fullsize 139kr/100ml)

  

SB12 Toothpaste- En tandkräm alltså. Som ska förbättra andedräkten. Säkert en bra produkt men den hör inte hemma i en "box fylld av skönhet" om du frågar mig. Fullsize (89kr/100ml)


Antatomicals Farewell the scarlet pimplehell deep cleansing mask- En ansiktsmask från Anatomicals som vi såg i förra boxen. Ett underbart namn, måste jag säga! Priset som anges från Gossybox är 39kr för den här engångspåsen- men jag har för mig att de inte brukar kosta mer än ca 20?


Alessandro Pro White Nail Polish- Ett lack som ska rätta till missfärgade naglar. Just nu är mina naglar så bra som det kan bli men jag ser fram emot att testa detta när de missfärgats. Fullsize 119lr/10ml.


Skin Plan Vitamin C Booster- Å så till le piece de resistance i boxen! Vitamin C Booster är ett pulver som tillsätts i din vanliga hudkräm som ska korrigera och boosta huden. Svårt att fatta, men den här yttepytteburken om 3 g är en fullsize och går loss på 545 pix. Whoa!

Juliboxen ger mig inget lyckorus direkt, Skin Plan-produkten är det enda jättespännande men jag är inte missnöjd heller. Jag kommer få användning för allt i boxen- men kom igen. Tandkräm?

5 kommentarer:

  1. Jag blev glad för min tandkräm som är från brilliantsmile :) hade ju tänkt att köpa den haha :) jag tycker det är bra med lite blandat, jag tycker det hör till inom skönhet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. En blekande tandkräm är lite mer godkänt för att passa in i skönhetsfacket :)
      Perfekt att få nåt som man ändå hade tänkt köpa!

      Radera
  2. Det enda intressanta med att få SB12 är att dess förpackning är lyxigare än Skin Plans vilken ser ut som 10-kronors marknad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Skulle aldrig kunnat gissa att den där lilla burken var fancy nog för att säljas för 500 pix!

      Radera
  3. De var bättre med den här boxen gällande hur jämn fördelning det var i olika boxar. Jag fick två likadana (har två prenumerationer), blev faktiskt mest nöjd med tandkrämen, men jag fick från Brilliant smile och jag älskar den! Den är blåfärgad och får tänderna att verka vitare på bara en användning. Skin plan produkten förstår jag inte alls... skulle aldrig betala såna summor för så lite produkt. Dessutom tappade jag min i handfatet utan lock, så det kom in massa vatten och bildade en klump haha! Tur att jag inte betalat för den :P

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!