november 29, 2013

Nars Guy Bourdin One Night Stand Blush Palette


Sedan jag skaffade mig rougen  Dolce Vita från Nars har jag varit enormt sugen på fler. När jag fick nys om den limiterade rougepaletten One Night Stand (515 kr) visste jag att jag "behövde" den. Den innehåller hela sex olika nyanser som bara är en aning mindre än Nars vanliga. Win! 

Det finns både en highlighter (Devotee) och en bronzer (Laguna) vilket gör den grymt smidig att resa med. I övrigt hittar vi Mistinguette, Deep Throat, Goulou och det kultklassade Orgasm. Min favorit är det bäriga Goulou längst ner till höger.

6 kommentarer:

  1. Jag har redan Orgasm och Deep throat men väntar på denna på posten ändå! Loooovely!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fullt försvarligt tycker jag ;). Denna är ju smidigare att ha med på resor etc än en massa rougeförpackningar :)

      Radera
    2. Kan du inte skriva varifrån du köper sakerna.. Hittar inte denna men jag vill jättegärna ha den. Kanske är slut nu men hade varit bra om du skrev vart du köper sakerna ifrån. Speciellt sånt här smink som är svårt att få tag i när man bor i sverige.

      Radera
  2. Den vill jag också ha, vart kan man köpa den? :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!