december 02, 2013

Glossybox November 2013- Dagmarboxen

Så fick jag äntligen min Glossybox, sist av alla känns det som. Har tyvärr inte kunnat undvika alla bloggar/instas med spoilers så jag hade redan rätt bra koll på vad jag skulle få. I stället för deodoranten från Emma S som många har fått, fick jag en Foaming shower gel sensation från Rituals. Inte direkt något nytt i Glossyboxen eller i mitt badrum men jag råkar älska dessa så jag vet att den kommer gå åt!
Batiste XXL Volume har jag redan en fullsize av men det är också en riktigt bra produkt som jag kommer använda. Den lilla storleken blir perfa på resor.
Ansiktskrämen från Naobay verkar intressant och är i en generös storlek så en verkligen använda den ett tag och inte bara testa enstaka gånger.
Ögonskuggan från Enmite visste jag redan att alla skulle få, och även om det inte direkt råder brist på svart skuggor här, så är de flesta av dem i paletter och ibland behöver jag ha enstaka skugga med mig ( jag brukar använda svart till en soft eyeliner på övre fransraden) och den här verkar vara av bra kvalité.
Slutligen var det ett prov på en ansiktsmask från Botanics. Jag älskar masker men tycker nog att den lilla påsen var lite snålt. Kan inte vara värd mer än en tia, och är säkert gratis om man frågar snällt i affären. 



På det stora hela är jag nöjd med månadens box, det gör ju inget att själva lådan var vrålsnygg också. Men jag kan inte säga annat än jag börjar tröttna lite på konceptet nu- men det blir några boxar till tror jag i varje fall.

Gillade du Månadens Glossybox?

3 kommentarer:

  1. Jag fick samma innehåll, och är nöjd faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Nu är det tomt igen! Du kommer väl tillbaka?
    Får önska dig God Fortsättning och Gott Nytt År!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!