november 01, 2012

Glossybox Oktober 2012

Efter några månader är det nu dags att kicka i gång bloggen igen- det har varit mycket nu efter sommaren och trots att jag inte hade för avsikt att sluta blogga så blev det bara så. Känns som om jag har hur mycket som helst att blogga om nu! Hoppas några av er läsare är kvar :)

Tänke börja med att visa upp min glossybox som kom i Posten i går!


Månadens tema är "the beauty of a geisha" vilket jag misstänker har att göra med att Fazer Geisha ville vara med och sponsra månadens box- för inte skriker produkterna "geisha" direkt.

Hursomhelst.


Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream Sensitive. Äntligen får jag pröva en så omtalad produkt som jag klämt på åtskilliga gånger- och dessutom i en ny version för känslig hy. Perfekt! Fullsize. 119kr750ml


Beautybird Luxurious Exfoliating Soap Bar-  En skrubbande tvål. Mm. Jag hoppar inte i taket av glädje över den här. En söt tvål- kanske åker fram när jag får finbesök (alltså eventuellt kanske aldrig).Fullsize, 89kr/75g


Brilliant Smile WhiteningEVO Mouthrinse. En munskölj. Sådana tråkiga produkter vill jag inte se i min glossybox. 198kr/250ml. Jag fick 30 ml.


Nails Inc. Nailpolish. Yay, ett lack! Kanske inte den mest upphetsande färgen i världen (Jag fick The Thames) men jag har inga Nails Inc- lack i samligen så det ska bli kul att pröva ändå. 159kr/10ml. jag fick ett minilack med 4 ml.



Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor. Den här har jag själv köpt flera gånger och jag gillar den. Den doftar helt underbart och funkar fint på mitt hår. Jag fick en förpackning på 75ml med priset 59 kr men vanligtvis brukar väl dessa komma i förpackningar om 200 ml för ca hundralappen.


Månadens box var ganska bra,  men kanske inget som ger mig hjärtklappning. Snart vill jag se lite mer lyxiga märken i mina boxar!

Sugen på en egen box? Här kan du beställa.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!