november 03, 2012

MAC Odyssey


Ett stift som verkligen blivit en favorit på senaste är Odyssey från MAC. Oddysey är ett bärfärgat/vinrött läppstift i frostformulan. Det är helt klart lite vampigt men ändå inte så mörkt, så det passar utmärkt som ett vardagsläppe! För mig måste ett vardagsstift även vara möjligt  att applicera någorlunda snyggt utan spegel och det kan funkar finfint också. Jag är inte överdrivet förtjust i MACs frostformula överlag, men tycker inte att det är ett problem med just Odyssey- känns faktiskt inte "frostigt" alls. Japp. Detta hamnar i väskan/jackfickan under resten av året.


2 kommentarer:

  1. Åhhh vad tjusigt! :) Fint och höstigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Får mig att nästan att önska evig höst :)

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!