augusti 31, 2011

Bodycology Coconut lime

Älsklings-luktegott!

Så här gott har jag luktat i precis hela sommaren! Bodycology är ett amerikanskt hudvårdsmärke med bland annat body creams, body lotions och duschkrämer i olika doftserier. De är lite..ehum...inspirerade av Philosophy ( dock inte lika mycket som I love... kan jag tycka) men det verkar som om de håller på att byter förpackningstyp som inte alls liknar Philosophys. Himla bra, tycker jag då Bodycology förtjänar att gillas för vad det är- grejerna är nämligen riktigt bra!

De här har köpt de här på Duane Reade (en apotekskedja) i New York men märket landade på Åhlens någon gång i slutet av förra året om jag inte har helt fel för mig?

Jag har blivit helt förälskat mig i doften Coconut lime och köpte på mig en massa- och det var tur. När jag kom till Åhlens fanns det nämligen helt andra doftserier än vad jag hittade i staterna! Och inga Body sprays! What up? Jag håller dock tummarna för att även Coconut lime (och ljuvliga Brown sugar vanillla för den delen) kommer till Sverige också.

Coconut lime luktar såklart kokos, med inslag av lime. Min näsa känner inte mycket limedoft- men något annat än kokos är det- det luktar tropiskt- perfekt på sommaren! Jag älskar den så mycket att jag har blivit sur när killen har använt krämen - den kan ju ta slut!








Bodycology finns att köpa på Åhlens för 69 kr, på Duane Reade kostade de 4-6 dollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!