augusti 19, 2011

FOTD: Lite naket

Äntligen fredag? Njae, jag ska jobba lördag och söndag så fredagspeppen är låg tyvärr. Var ute och svirade en sväng i går och då såg jag ut typ såhär (dock kanske inte just sådär galen) Använde mestadels den underbara Naked-paletten från Urban Decay till ögonen. Den är verkligen fantastisk! Nu vill jag att alla jag gillar ska ha en, har redan klickat hem en till min mamma....

Nu ska jag till stan och gå på min första MAC-konsultation. Trevlig helg!
Ansikte:

Mac Pro Longwear foundation NW20 + lite L'oreal Matte Morphose soufflé foundation 230 Golden Honey
Mac Pro Longwear concealer NW20
Mac Mineralize skinfinish natural medium
Mac Pink Cult blush
Mac Mineralize skinfinish semi precious chrystal pink
Elf Mineral Glow Bronze

Ögon:

UDPP
Mac Paint Pot Painterly
(Allt från Urban Decay Naked Palette)
Smog - på locket och yttre nedre franslinjen
Darkhorse- i globlinjen
Half baked: Inre nedre fransrad
Sin- i ögonvrån och under brynet
Buck- till bryn
Maybelline The Falsies Volume Express Waterproof mascara- Brownish black
Make up store Pollution- som eyeliner på övre fransraden

Läppar:
Mac High tea lipstick






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!