augusti 23, 2011

Ha-begär: MAC Me Over

En av MAC's höstkollektioner heter MAC  Me Over och jag är sugen- jättesugen. Men man kan ju inte få allt (har jag hört) så jag har försökt att begränsa mig med vad jag verkligen behöver (ehum, sanning med modifikation).


226 small tapered blending brush
Min penselsamling är definitivt under uppbyggnad och jag letar alltid efter nya tillskott. 226 har jag läst alldeles för mycket bra om för att kunna ignorera, dessutom känner jag inte att jag äger den ultimata crease-borsten ännu. Kanske är det 226:an?

Lipstick Offshoot
Det enda läppstiftet jag känner är "helt nödvändigt" är Offshoot- jag älskar cremesheens och färgen verkar sådär perfekt vardagssnygg utan att vara tråkig. Fast om detta inte ser så fint ut i butik blir det nog Oh, oh, oh istället.
Fluidline Dark diversion
Jag har bara en fluidline i min samling- Blacktrack, och i ärlighetens namn är jag inte så jäkla bra på att måla på den här typen av eyeliner (ännu) men Dark Diversion är en så otroligt sexig färg att jag absolut kommer vilja öva mera!

Lipglass Curvaceous

Lipglass Social light
Jag har väldigt få bra läppglans, och nästan inget från MAC. Social light ser ut att vara ett sånt där gloss jag bara måste ha, det ser dötjusigt ut på Temptalia! Curvaceous är jag lite mer tveksam till just för det ser sådär mjökigt ut, dock påminner färgen om mitt underbara Urban Decay-läppstift i färgen Naked så jag måste spana in det live.

Eyeshadow Outré
Eyeshadow Outré ser rätt gräslig ut i dosan, men vilken fin höstfärg! Påminner om skuggan jag prövade under min konsultation på MAC. Den här är ett måste!

MAC  Me Over släpps den 8:onde september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!