november 02, 2011

Hemmaspa- the 1995 edition.



Senast jag var på Rusta och ÖB plockade jag på mig lite olika ansiktsmasker i engångsförpackningar. De får mig att tänka på "hemmaspa-kvällar" i yngre tonåren, gärna tillsammans med den där jättestora burken med persikofärgad inpackning, den där med grönt lock. Och varför inte lite ansiktsskrubb/mask med persikodoft från Yves Rocher? Glöm inte att återfukta ansiktet med Oil of Olay beauty fluid, det var fina grejer det, höhö!

Vilka produkter var dina favoriter när du var yngre?

3 kommentarer:

  1. De från Montagne Jeunesse är helt ok men var försiktig med andra masker från Ö&B! Använde en för några år sedan och dagen efter såg jag ut som alien i ansiktet pga allergisk reaktion! blev skiträdd tills jag fatta att det var den där masken! tål i princip allt annars :)

    SvaraRadera
  2. Oh, shit! Det där lät inte roligt! Inte chockerande om nåt för tio kronor på ÖB inte håller måttet, men det är galet att du reagerade så kraftigt. Slänger!

    SvaraRadera
  3. Jag har också köpt dem från Ö&B och de fungerade hur bra som helst. Rent innehållsmässigt tyckte jag det såg bra ut också :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!