november 03, 2011

Starting from scratch..

Här har vi anledningen till att jag inte postat någon NOTD på senaste. Den lilla nagelbitaren inom mig hade ett återfall nyligen och alla naglarna rök. Så tråkigt. Men det är bara att sluta på en gång igen. Jag tar denna nagelkris som en chans att se till att de nya naglarna som växer ut igen blir friska och starka. Med mina bebismjuka naglar kan jag tyvärr bara hoppas på det bästa. Jag försöker vara nog med att smörja in nagelbanden och använda cuticle remover för att få bort överväxta nagelband.

Meh! Grow up already!

Naglarna har redan växt ut lite, men det dröjer lite innan jag känner för att måla dem. Om nån vecka eller två kommer de nog vara tillräckligt långa- då ska jag unna mig några fina nagellack- den enda motivationen som funkar mot nagelbitning om du frågar mig.

Scratch Nail food- do your best!

1 kommentar:

  1. Jag gillar kort klor, så jag tycker att dina ser helt ok ut redan nu :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!