mars 27, 2012

The Body Shop Cooling Peppermint Foot Lotion

En sak jag hatar är att vara för varm om fötterna- jag är inte långt i från sanningen om jag säger att jag drabbas av en lätt panik och kan inte sova om jag känner mig för varm. Häromdagen lunkade jag in på The Body Shop, för jag visste att de eventuellt hade något som kunde hjälpa mig med mina (inbillade) vedermödor. Valet föll på naturligtvis på Cooling Peppermint Foot Lotion (115 kr)

Första intrycket: Luktar tamejfan gudomligt!


The Body Shop Cooling Peppermint Foot Lotion

5 kommentarer:

  1. Men herreguuuud! Jag har en likadan här hemma som kom med deras julkalendern. Även om jag älskar krämen med dess doft kosnistens and the whole ten yards så smörjer jag ju ALDRIG tassarna!
    Den står här och längtar till någon som bryr sig ;)
    Men jag håller med dig, Gu-domlig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte direkt ett proffs på det heller- men jag gör det gärna för att kyla av dem lite- du kanske blir mer motiverad en varm sommarnatt?

      Radera
  2. Ja, den får stå kvar på hyllan och kalla lite lockande på mig till sommaren ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också! Använder dock för sällan. Glömde ta med mig på storstadssemester förra året och höll som vanligt på att gå under av trött-i-fötterna. Den hade ju inte gjort det till en fröjd att promenera, men den lindrar absolut. Jag fick min gratis på nån klubbdag för nåt år sen, hade nog inte kommit på att köpa själv.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!