mars 27, 2012

Too Faced Natural at Night Eye Palette


Den här fina paletten från Too Faced fick jag som premie när jag beställde tre nummer av Style By Tyra- kanske inte en tidning jag vanligtvis skulle velat ha hem, men jag kunde inte motstå. Natural At Night Eye Palette är samling neutrala skuggor i lite mer dramatiska toner än Natural Eye Palette. Den ingår i Too Faced vårkollektion 2012 Natural Beauty.

Jag har inte riktigt lekt loss med skuggorna (pga knappt sminkat mig på en månad och levt i misär) men de känns riktigt pigmenterade och krämiga, förutom den matta, vaniljgula Spotlight. Jag gjorde swatches men de blev alldeles för missvisande färgmässigt så jag skippar dem helt enkelt.



Too Faced Natural At Night går loss på ca 350 pix på bl.a Eleven men min kostade bara 99! Yay! Inklusive tre nummer av Style By Tyra då alltså.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!