mars 26, 2012

Nagellackssamlingen: Gröna lack

Jag kommer (precis som jag sett i andra bloggar) visa upp min nagellacksamling i en inläggserie framöver. Min samling är inte särskilt diger om man jämför med andra galningar därute men tillräckligt stor för att mina vänner ska tycka jag är knäpp :D

Först ut är mina gröna lack!


OPI Fresh frog of Bel Air- ett gölligt glitterlack från the Muppets (NOTD)

OPI Not like the movies- Jag vet inte riktigt om det hör hemma bland det gröna, men ändå. Ett hypat lack från Katy Perry-kollektionen. Fint, men kräver typ hundra lager så jag orkar oftast inte.

China Glaze Jolly Holly- Från julkollektionen 2011. Ett lack med fantastisk formula och härlig skogsgrön färg.

China Glaze Mistletoe Kisses-  Också från julen 2011. Grönt glitterlack med silver (NOTD)

Kicks Evening at Ch. Marmont- Kanske inte heller hör hemma bland de gröna, men tycker det är mest grönt på mig. En hypad Peridót-dupe (NOTD).



IsaDora Hunter Green- Mycket mörkt grön, ser nästan svart ut på nageln.

IsaDora In the army- Jag tror detta kom hösten 2011. Fint men inget som lockar i april (NOTD)

Isadora Jaded- Jadegrönt cremelack, ingen favorit.

MNY 757- skirt, skimrande murrigt lack.

H&M minilack från sommaren 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!