maj 30, 2012

Recension: Marc Anthony Be Ageless- Schampoo och balsam


För ett tag sen fick jag schampoo och balsam från Marc Anthony att pröva. Här kan du läsa mer om dem.

Både schampoot och balsamet kommer i två stora tuber med snäppkork. Tubernna är i ganska mjuk plast vilket tyvärr gör att det ganska sega, tjocka schampoot blir svårt att trycka ur tuben. Doften är en ganska enkel, ren och fräsch men i min näsa är det verkligen inget speciellt.

I början när jag använde produkterna så gillade jag dem inte alls, håret kändes strävt och jävligt och jag återgick till mitt vanliga Redken All soft. När jag sedan gav en chans till fungerade det bättre och håret kändes rent och luftigt efter tvätt. Nu har jag använt dem såpass att de är på sluttampen och mitt hår har verkat tröttna på det och blivit helt ostyrigt igen.

Serien ska ha anti-age-egenskaper och det kan jag inte riktigt säga att de lever upp till, det är en helt okej schampoo men jag tror på det stora hela inte att mitt hår kommer helt överens med det. De kostar 179 kr styck så i mitt fall är det för mycket att betala för ett, egentligen helt vanligt schampoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!