mars 20, 2013

MAC Stylish Brow Collection



Bryn, bryn, bryn! De är en så viktiga -de gör ansiktet uttrycksfullt och ramar in ögonen. Men många (och jag är en av dem) behöver hjälp på traven för de där fylliga, välformade bågarna. När MAC nu släpper en hel kollektion tillägnat ögonbryn drar jag öronen åt mig!

I kollektionen ingår limiterade Brow Duos med skuggor anpassade efter hårfärgen, nya Veluxe Brow Liner (blir permanenta) och spännande Fluidline Brow Gelcremes. Här hittar vi också Lingering Brow Pencil och Blacktrack Fluidline från det ordinarie sortimentet.

Jag är sjukt nyfiken på Fluideline Brow Gelcreme- de verkar mycket lovande! 

MAC Stylish Brow hittar du i svenska butiker från och med 8 april.


Brow Duo (280 kr)
Blonde (Omega, Soba)
Redhead (Cork, Expresso)
Brunette (Coquette, Brun)

Fluidline (175 kr)
Blacktrack

Fluidline Brow Gelcreme (175 kr)
Dirty Blonde
Deep Dark Brunette
Redhead

Brow Pencil (170kr)
Lingering

Veluxe Brow Liner (190 kr)
Strawberry Blonde
Redhead
Deep Brunette
Deep Dark Brunette

Verktyg
Tweezer/Slant Tweezers (310 kr)
208 Angled Brush  (216 kr)


1 kommentar:

  1. Snart kommer de äntligen! Först var det ju meningen att de skulle komma i februari. Är också sjukt sugen på gel:en

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!