mars 11, 2013

Paket från Kicks.se

I dag kom min beställning från Kicks som jag lade i fredags- blir alltid imponerad av deras snabba leverans! Gött att utnyttja lite rabattkuponger i samma veva också.

Ett stort plus med att beställa just på hemsidan är att man faktiskt alltid får prover! Jag har handlat för ansenliga summor i butik utan att ens få ett enda jota- töntigt och snålt. I den här beställningen fick jag en liten kräm från Jabushé och ett parfymrör från Dolce & Gabbana. Just nu ligger jag på soffan och lider mig igenom en förkylning så enkla mobilbilder får funka..

Den här gången blev det två nödvändigheter som jag varit utan ett tag, en limiterad favorit som jag vill ha en backup på samt en grej som jag varit hemskt nyfiken på!


- MAC Paint Pot Painterly. En grym, grym, grym ögonskuggsbas. Den är också schysst om man bara vill jämna ut färgen på ögonlocket för ett piggare intryck (200kr)

-MAC Eye Brows Fling. Jag använder oftast skugga och snedställd pensel på brynen men en ögonbrynspenna går grymt mycket snabbare en tidig jobbmorgon (175kr)

-MAC Archie's Girls Lipstick Oh, oh, oh. Jag älskar det här läppstiftet som släpptes första gången med Mac Me Over-kollektionen förra hösten. Ironiskt nog hittar jag inte min gamla stift när jag fick hem det nya, så en backup var nog en bra idé...(220 kr)

-Kicks Professional BB Cream Brush. Den här påminde mig om Shiseidos (dyra) foundationbrush så jag var tvungen att prova Kicks variant för ynka 129:-. Jag vet inte hur stor Sheseidos är men den här är yttepytte teenie weenie. Ska bli kul att pröva- den känns himla mjuk!

2 kommentarer:

  1. Tycker också det är kanon att beställa från Kicks.se Jag har en bit till närmsta butik också. Bra att få med prover.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är perfekt att få det direkt hem i brevlådan om man ändå vet vad man ska ha! Jag har inte så hemskt långt till Kicks, men är inte i stan så ofta. Och kanske lite lat ;)

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!