mars 26, 2013

OPI Sprung


Sprung betyder enligt Urban Dictonary  "the state of being very attracted to a person, obsession often mistaken for love"

Okej, jag fattar- för det är ungefär så jag känner för det här lacket. Så fort jag såg det insåg att jag att det var en nära kusin till mitt älskade Warm & Fozzie men kanske till och med ännu bättre. De har samma underbara foil(?)formula och vackra färgskiftningar men det här är mycket mer kopparfärgat. Ljuvligt. Jag älskar det. Visade killen mina naglar ungefär sju gånger i går. Han gör sitt bästa, bless his heart- men tror inte riktigt han fattar dess storhet :)

Här är tre lager, kunde räckt med två kanske. Något segtorkat, lyckades sabba ringfingret, som kan anas på bild tre här nedan. Inget överlack.

Sprung släpptes med Mariah Carey-kollektionen för våren 2013 och du hittar det på allehanda webshoppar. Priset ligger på 150kr/15ml men jag köpte mitt på Ebay för cirka 75.

And now. Bildspam. I lite olika ljus etc.

















2 kommentarer:

  1. Älskar kopparfärg och den här är såååå snygg, jag förstår dig. :-)

    SvaraRadera
  2. Kändes glamoröst!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!