mars 13, 2013

Marc Anthony Repairing Macadamia Oil

Här kommer lite nyheter för håret! Marc Anthony har släppt en ny serie med macadamiaolja och bambuextrakt. Oljan ska tränga igenom hårets skyddande barriär och återfukta på djupet medan bambuextraktet innehåller proteiner som hjälper håret att bevara fukten samt fylla ut och släta till den skadade barriären på slitet hår.


Mitt paket med produkter verkade ha fått fötter så när jag fick ersättningspaketet var schampoot slut på PR-företaget men jag fick hem balsamet och håroljan i varjefall vilket jag är väldigt glad för. Jag får nog kompletteringshandla schampoot för damn vad de här produkterna doftar mumsigt, i min näsa är det lime och kokos. Faktum är att de doftar precis som några gamla favoriter från Bodycology.. Jag är redan såld! Återkommer när jag testat om de är lika bra som de luktar gött!

Repairing Macadamia Oil Schampoo 
Det här är ett lätt schampo som återupplivar slitet hår, gör det mjukt och är skonsamt mot färgen. Det rengör hår och hårbotten från döda hudceller, beläggningar föroreningar och återställer på så sätt hårets naturliga lyster. 
139kr/250 ml

Repairing Macadamia Oil Conditioner
Ge torrt och intensivt behandlat hår omsorg och nytt liv med detta extra vårdande balsam. Den lätta produkten är perfekt för alla hårtyper. Den tillför extra torrt hår fukt, slätar till sprött hår och gör det mjukare. '
139kr/250ml
 
Repairing Macadamia Oil Treatment
En ultralätt stylingolja för torrt hår. Den tränger snabbt in i håret och motverkar slitage och torrhet.
Använd under stylingen eller som finishprodukt för ett starkare och friskare hår. Den ultralätta produkten hjälper till att vårda slitet hår, förebygger att håret går av och läger sig som en skyddande barriär runt kluvna toppar.

159kr/50ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!