april 08, 2013

Glossybox Mars 2013


Så var det Glossybox-dags igen! Jag hade nästan glömt bort att den var på väg, just nu är jag mer nyfiken på min...ehum..min killes kommande Man Box.

Den här månaden skulle ha någon slags "Red Carpet"-tema. Jag vet inte. Känns som vanligt långsökt. Nu tar vi en kik på vad jag fick i min box- hade tjuvtittat innan och hade hoppats på Bare Minerals Ready-foundation men fick tji. Såklart.


Smile Lab Advanced Teeth Whitening Strips Sensitive. Här är alltså tre tandblekningsstrips från Smile Lab. Jag har aldrig funderat på att bleka tänderna men det kan ju vara kul att prova. Orginalprodukt kostar 499/15 st.


The Body Shop Nutriganics Foaming Facial Wash. Jag älskar både The Body Shop och skummande rengöringar så denna var jag mycket nöjd med. Bra resestorlek, inte så liten att den tar slut halvvägs under semestern. Flaskan innehåller 50 ml och orginalprodukten innehåller 150ml och kostar 175kr.


Trind Nail Repair. En produkt som verkligen kom i rättan tid. Mina naglar gick från awesome till awful på typ två dagar så de fina lack jag köpt senaste veckorna får stå helt oanvända. Har inte använt en sån här nagelstärkare innan- kanske kan de råda bot på mina mjuka naglar? 9ml kostar 129kr. Tror den lilla flaskan innehåller 4-5ml.


Jelly Pong Pong Lip Blush. Det är de knubbiga pennornas storhetstid just nu, känns det som. Den här gillar jag inte så hemskt mycket just nu. Pennan är lite dåligt pigmenterad och själva färgen passar mig inte riktigt. Originalprodukt 129 kr.


Da Vinci Cosmetics Mineral Shimmer. En mineralskugga med en massa skimmer. Har inte hunnit testa den här ännu, men färgen är himla fin faktiskt. 169kr.

1 kommentar:

  1. Jag fick exakt likadan box, min Lip Blush var trasig så jag försöker att diskutera med dem om jag kan få byta den.
    Men Body Shops rengöring är kanonbra. :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!