april 11, 2013

MAC Liquid Passion Lipglass + swatch



MAC Liquid Passion Lipglass ingår i den kommande kollektionen Rising Heat. Istället för den vanliga, svarta korken är denna matt och bronzefärgad- mycket fancy om jag får säga det själv.

Glosset beskrivs som en creamy nude och det är just vad den är, fast i mitt tycke med en dragning åt persika. Jag tycker själva nyansen är riktigt fin för att vara en nude och den funkar bra med min hudton. Men så är det det där med krämiga läppglans. Jag har alltid samma issue med dem- Liquid Passion sätter sig i varenda liten läpplinje/rynka (som är tydlig på bilden nedan) så det ser alldeles förskräckligt ut. Den var också otroligt svår att få jämn. Njä!
 
MAC Liquid Passion kommer finnas i butik f.r.o.m 8 maj och kosta 205 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!