april 12, 2013

The Man Box April 2013


I dag kom killens Man Box och jag kan erkänna att jag kände mig lite avundsjuk när det var han som fick pilla upp locket på en fin liten låda och inte jag. Hursomhaver. I stället för den ljusrosa boxen var The Man Box ljusbrun. I stället för ett litet kort med information om produkterna kom ett helt häfte om produkterna och dess användning. Troligen utgår de från att killar inte har en susing om hur man använder skönhetsprodukter :P.



   Utförlig information galore!

Och det här hittade min kille i boxen! Den innehåller fem produkter varav hela fyra är fullsize men det visste vi ju redan, den informationen fick vi redan i marknadsföringen av The Man Box.


L'oréal Hydra Energetic Moisturising Lotion. Det enda provet i boxen, dock av en generös storlek 20 ml. Fullsizepris: 125kr/50ml.


SB12 Toothpaste. Den här har även jag fått i en Glossybox och tyckte det kändes sådär då också. Fullsize 89kr/100ml


Nueva Sun Stick Spf 30. Den här kommer både jag och killen ha användning för. Kanske inte så upphetsande men praktisk nu när sommaren kommer. Fullsize 39kr.


Maria Nila Creator No1 Ltd Edition Wax. Min kille är snaggad så denna funkar inte alls för honom och inte heller för mig så den får vi nog hitta en annan ägare till. Har sniffat på den dock. Luktar godis. Fullsize 179kr/100ml.


Schwartzkopf Professional (3d)mension hair & body schampoo. En stor flaska duschkräm som luktar karl. Går alltid åt. Fullsize 159kr/250ml


Och vad tyckte min kille om sin Man Box då?

Han tyckte det var bra grejer och att det fortfarande var "jäkligt billigt" med tanke på allt man fick- men var skeptisk till hårvaxet. "Vad ska jag göra med den då?" Han tyckte också att det bra variation på grejerna och skulle vilja ha en box till. 

The Man Box kommer varannan månad och kostar 169 kr. Prenumerationen har ingen bindningstid och kan sägas upp närsomhelst.
Här kan du prenumerera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!