april 11, 2013

Orly Space Cadet


Jag har en riktig goding till er i dag! Orly Space Cadet som kom med Cosmic FX- kollektionen hösten 2010.

Jag har velat ha Space Cadet väldigt länge- ända sen jag såg denna skönhet på någon blogg och ba´ wow. Jag beställde den på Ebay för ett halvår sedan men det levererades aldrig. Häromveckan fick jag äntligen tummen ur röven och klickade hem det igen. Andra gången gillt- denna gång levererades det utan problem. Är man sugen på Space Cadet men ogillar Ebay eller helt enkelt inte vill handla från utlandet kan man istället skaffa MACs Mean & Green. Den finns numera finns i det permanenta sortimentet och verkar vara en exakt dupe till denna.

Summa summarum:
Älskar det. Önskar att alla lack var just såhär- foil och duokroma. Drömmen. Och egentligen är det mer än duokromt- för här hittar vi en hel massa färger.

Space Cadet är ganska skirt men lättmålat. Det fick bli tre lager för total täckning. Vassegod för ett par bilder till.




2 kommentarer:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!