februari 23, 2012

Badrumsrenoveringen del 2


Jaha. Det här känns ju bra.

8 kommentarer:

  1. Jag blir nästan sugen på att bada! INTE! Hoppas det blir klart snart och att ni slipper dra sönder handfaten i fortsättningen! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, "aahh...är det bubblor eller grus". I fortsättningen får jag nog hålla lite bättre koll på killen så han inte gör fler dödsstunt i badrummet..!

      Radera
  2. Oj oj oj, ingen återvändo nu =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know- nu får det fanmej bli fint annars säljer jag bara skiten som den är och flyttar till en karibisk ö.

      Radera
  3. Ser brutalt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så upplevde jag det också......;)Trauma!!

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!