februari 22, 2012

Badrumsrenoveringen

I morgon börjar badrumsrenoveringen här hemma! Sorgligt nog ska vi riva ut mitt älskade badkar- men förhoppningsvis blir det ett badkar i framtida hem. Jag älskar ju att bada!

Dessutom kommer det bli otroligt mycket mindre förvaring än innan så gud vet var jag ska stoppa allt mitt gunk nu..!  Badrummet har varit i behov av renovering länge, men det blev avgjort när killen lyckades halka från badkarskanten (!) och i fallet dra ut handfatet från väggen...

Badrummet- före bilden. Som ett lyxigt hotellbadrum. I Sodom.
Från och med fredag kommer jag att bo hos vänner,  så det kommer eventuellt bli lite skralt med inlägg- ännu mer än vanligt alltså. Eller så blir det ingen skillnad alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!