juni 26, 2012

It's a girl!

I dag ska jag äntligen få träffa en mycket viktig liten person- min vän sen ca 25 år har fått en liten dotter! Känns fantastiskt! Har såklart laddat upp med vattenfast mascara...

Kändes som det var en evighet sedan jag lade upp en FOTD så här kommer en, tyvärr blev bilderna lite bleka i färgerna och lite mörka trots ihärdiga försök, men det får funka ändå!


Ansikte:

MAC Pro longwear foundation NW20
Helena Rubenstein Magic Concealer Light
YSL Poudre Compact Radiance 2
MAC Tenderling Blush
MAC MSF Lightscapade
MUS Kiss on the cheek

Ögon:

UDPP
MAC Da Bling
MAC Stars'n rockets
MAC Corduroy
Loréal Volume Million Lashes Waterproof
UD Blackout e/s som eyeliner

Läppar:

YSL Rouge Volupté Milky Pink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!