juni 01, 2012

OPI Just Spotted The Lizard

Åh, vad jag älskade Chanel Peridót från i höstas- men 250 spänn för ett lack känns för dyrt och det blev inget köp. För att kompensera köpte jag ju då Kicks egen dupe Evening at Ch. Marmont. Det var fint det med men krävde en massa lager samt att det gick liite mer åt grönt än vad Peridót gjorde.

Därför blev jag så glad när jag såg pressrealesen för OPIs Spiderman Collection. Där hade jag en perfekt dupe! Häromdagen köpte jag det, och jag ångrar det inte för en sekund! Så jäkla perfekt!


Mina naglar är superkorta och svåra att måla på- kommer nog få slänga upp en till bild när de växt ut lite. Jag upplever guldet som mer intensivt i verkligheten dock! Just Spotted The Lizard krävde bara två lager för perfekt täckning och torkade relativt snabbt. Yeah!

Just Spotted The Lizard kostar 150 kr och finns på Kicks.

4 kommentarer:

  1. Beställde mitt från ebay och det har inte kommit än jag blir tokig! Så pepp ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju galet vackert, kanske inte så somrigt bara :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!