juni 26, 2012

Yves Saint Laurent Poudre Compacte Radiance

Jag svävade ju runt på Tax-free avdelningen på Arlanda lite i går och kände mig helt lost- jag ville ju ha nåt- men VAD? Det blir för mycket fint överallt. Till slut bestämde jag mig för ett compact-puder som jag kan ha i väskan. De puder jag har är inte så väskvänliga och saknar dessutom spegel och sånt. Först var jag och klämde på Chanels variant men blev övertalad av en entusiastisk försäljare att istället kolla in YSL.

 Dosan kommer i en sån här liten sammetspåse som har en extra ficka för puderpuffen.


Yves Saint Laurent Pudre Compacte Radiance 2 Pink Sand

Yves Saint Laurent Poudre Compacte Radiance 2 Pink Sand

Kicks kostar Yves Saint Laurent Poudre Compacte Radiance hela 470 kronor, på Arlanda fick jag den för nästan 200 kronor mindre- 279 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!