juni 15, 2012

Kicksrean- so we meet again...

Jamen åh. China Glaze på Kicks-rean? Då måste jag handla lite.

 Längst till vänster är det organgeröda Pure Torure, det rosa, skimrande Pure Elegance (för att jag är en TJEJ ;)) och tre lack från höstens Metro kollektion (om jag inte misstar mig)- det mörkgråa Concrete Catwalk, lila Urban-Night och det fantastiska fulsnygga Trendsetter som jag var galet sugen på när det begav sig men som aldrig hamnade hos mig.

Lacken som vanligtvis kostar 99 pix kostade nu 50 pix! Hell yeah!!

Och så till ett annat halleluja-moment jag hade mellan hyllorna. Halva priset på Helena Rubenstein! Okej, kanske inte ett märke som vanligtvis får mig att flämta av upphetsning men jag visste att de har den däringa concealern som Karin en gång höjt till skyarna. Och nu till det facila priset av 165 pix. Sold!


5 kommentarer:

  1. Det var såklart jag som tipsat Karin/Viola m fl... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vår Karin har nog aldrig gett mig concealer-tips iaf! Är det den här du har också?

      Radera
  2. Härligt! Roligt med så många saker du ville ha! Trendsetter är ju magnifikt fult. Älskar såna lack! Kickset jag var inne på hade inget av värde på rean :( men jag lyckades komma därifrån med två fullprislack istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen magnifikt fult! Och jag känner också kärleken just därför :D. Synd att du inte hittade nåt kul på rean, men kul att du hittade nåt annat- vad blev det för nåt?

      Radera
    2. Essie Mojito madness och Opi Koala bear-y. Det senare fick jag köpa eftersom jag i ett korkat ögonblick glömde packa med ett illrosa krämlack hemhem. Och gå utan hela sommaren, knappast!

      Radera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!