september 30, 2011

Dag 8. Brukar du använda foundation? Isåfall, vilken är din färg och favorit? Flytande, fast eller mineral?

 

Foundation is the shit! Jag tycker att jag har ganska ojämn och rödflammig hud så jag vill gärna ha en ordentlig foundation, med bra täckning. Jag exprimenterar lite med mineralfoundations men än så länge är jag inte såld utan föredrar mina flytande varianter. Jag har just nu en "vardagsfoundation" som jag har när jag ska till jobbet- Nivea Stay Real i färgen Sand. Den funkar finfint,  men inte lika bra som min nuvarande favorit MAC Pro longwear i NW20.

Jag köper fortfarande olika foundations varje gång då jag inte hittat den perfekta- har du något tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!