september 10, 2011

En FOTD med MAC Me Over!

 Äntligen har MAC me over landat på hyllorna! Jag fick revidera lite vad jag ville ha lite när jag såg produkterna. Ögonskuggan Mythical var till exempel ett måste, och Offshoot såg trist ut- så det blev Oh, oh, oh istället. Det är jag himla glad för,  jag älskar det verkligen..! Blev även Outré och 226-borsten. Sen sa plånboken nej till mer- fast det stod en massa fluidlines och ropade mitt namn...


Vi kan väl kika lite närmare på grejerna sen men först en sminkning som gjordes i går med samtliga produkter.

MAC Oh, oh oh
Mythical var definitivt stjärnan i den här sminkningen, men senapsgula Outré finns också med även om det inte syns. Mythical hade även lite mer tryck i verkligheten, och så otroligt fint pigmenterad.

På kinderna har jag Illamasqua Expose- ett matt rouge som ser riktigt läskigt ut i dosan men som passar fint till en sån här höstig sminkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!