september 20, 2011

I min dusch just nu!

Förra veckan visade Makuponista vad hon hade i sin dusch och nu när jag inte har annat att göra och sitta och gnälla över värkande bihålor lägger även jag upp en bild på vad jag har i min dusch, som egentligen är ett badkar. Here goes!

The Body Shop Earth lovers Lemon & Thyme: Helt okej duschkräm men doften är dock inte min favorit och konsistensen är alldeles för vattning. Denna är nästan slut nu.

Dermalogica Special Cleansing Gel: Denna är fin. Luktar förtroendeingivande "apotekigt". Jag föredrar löddrande tvålliknande ansiktsrengöringar och denna är dessutom dryg som attan.

The Body Shop Passionfruit shower gel: Luktar typ godis. Inte så upphetsande, köptes på rea förra året. Min förhoppning är att killen förbrukar denna.

Anatomicals Don't just clean it, scrub it woman: Vad jag tyckte om denna hittar ni här.

Lush It's raining men shower gel: Ser fram emot testkörning!

Lush Butterball shower creme: Limited edition duschkräm som luktar typ vanilj/choklad/babypuder. Den har små korn med kakaosmör vilket gör den en höjdare på vintern.

I love.. Lemons & Limes shower gel: Luktar gött! Favoriten just nu!

Formula 10.0.6 One Smooth Operator: Ansiktsskubben de jour. Recension på G!

Redken All soft: Schampoo, Balsam och Inpackning. Awesome.

Längst bak står en flaska bubbelbad från Oriflame som ska lukta marsipan, på kranen hänger en såndär duschboll och två par skrubbhandskar (det enda paret är den oäkta hälftens) , alla från The Body Shop.

2 kommentarer:

  1. Its raining men, droool. Älskar den! Borde också slänga upp ett inlägg med mina duschgrejer :p

    SvaraRadera
  2. Jaa, gör det, vore kul att se :)

    It's raining men. Alltså. Jag vet. Ge mig en hudkräm med den doften så jag kan dö lycklig.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!