september 23, 2011

31 dagars-utmaningen, andra andningen.

31- dagarsutmaningen har florerat bland de flesta av mina favoritbloggar under den senaste tiden. Jag hade precis startat min blogg och tyckte att det kändes lite sent att börja. Men nu såg jag att Lisa på Omygloss skulle börja i dag, och ja'ba VILLE OCKSÅ!

Eftersom min blogg är såpass ny, kan det kanske vara ett bra sätt för mina läsare (haha, jag vet att ni inte är många men va fan) att lära känna mig lite bättre.

Utmaningen börjar idag, babes!!







1. När började du sminka dig och hur lärde du dig att sminka?
2. Vilket är det största makeupmisstaget du gjort?
3. Använder du smink varje dag?
4. Vilken är din favoritlook dagtid?
5. Vilken är din favoritlook kvällstid?
6. Lägg upp en bild på dig själv osminkad!
7. Vilket är ditt favoritmärke på makeup? Var köper du din makeup?
8. Brukar du använda foundation? Isåfall, vilken är din färg och favorit? Flytande, fast eller mineral?
9. Brukar du använda primer? Favoriten?
10. Vilken är din favoritconcealer?
11. Vilket är ditt favoritpuder?
12. Använder du rouge? Vilket är favoriten?
13. Brukar du använda bronzer? Favorit?
14. Vilken är din favoritfärg på ögonmakeup?
15. Vilken/vilka formula gillar du bäst på ögonskugga – krämskugga, fast, löspuder, matt, skir eller skimmer?
16. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?
17. Brukar du använda eyeliner? Isåfall, vilken är din favorit?
18. Vilken är din favoritmaskara?
19. Brukar du använda lösfransar? Isåfall, i hela rader eller enskilda fransar?
20. Vilken är din bästa makeupborste/pensel?
21. Lista dina favoritpaletter med rouge och ögonskugga!
22. Vilken är din favoritremover för ögonsmink?
23. Lista ditt favoritläppstift, gloss och lipliner!
24. Vilka produkter finns alltid med i din sminkväska?
25. Om din sminksamling brann upp, vad skulle du sakna mest?
26. Berätta om din hudvårdsrutin!
27. Var förvarar du ditt smink? Visa din sminksamling!
28. Var hittar du inspiration? T.ex Youtube, tidningar, bloggar, kändisar…
29. Vilken kändis look skulle du vilja ha?
30. Varför bloggar du om skönhet?
31. Vilket är ditt absolut bästa skönhetstips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!