oktober 15, 2011

Dag 23. Lista ditt favoritläppstift, gloss och lipliner!

 

MAC Half'n half lipstick, Lumene Natural Code i Milk Chocolate , NYX Slim lip liner i Mauve


Det här är inte mina mest spännande läppgrejer jag har, men det är kanske inte det där orangea läppstiftet man sträcker efter sig så ofta utan jag fokuserar på de där hjälteprodukterna som alltid tycks funka.
MAC Half'n half är definitivt mitt mest använda läppstift, den är som ett nudestift som ändå inte är det. Det passar till nästan allt och ger mig en polerad, fin look när jag inte vill att läpparna ska ha huvudrollen. Läppglanset från Lumene är himla fint, slår mina lite dyrare läppglans med hästlängder. Glosset är krämigt och ganska täckande och har en ganska speciell applikator som funkar fint. Luktar bär! Läppennor använder jag inte vrålofta, men om jag vill ha en naturlig läpp som är hållbar målar jag NYX Mauve över hela läppen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!