oktober 31, 2011

Emma S. Ageless Enzyme Peel

Okej, jag kan erkänna att jag egentligen hade tänkt klicka hem en syrapeeling från Paula's Choice
men ibland vill man ha saker på en gång och slippa vänta på seg postgång från fjärran länder. Så eftersom syrapeelingscravingen (?) blev lite allt för stor i lördags fick det bli en som stod på hyllorna på Åhlens. Emma S. Ageless Enzyme Peel. Med lite rabatter och värdecheckar blev den hyfsat billig också.

269:-/75 ml på Åhlens.

Om den funkar? Jag återkommer.


 Innehållsförteckning

1 kommentar:

  1. Det var den här peelingen som fick mig att få upp ögonen för kemiska peelingar. Det är en bra produkt men om du har känslig hud föreslår jag att du gör ett test först. Jag prackade nämligen på syrran en tub och jag fick ett sms sent en kväll om att hon troligtvis bränt och förstört sin hud för resten av livet... Det gick bra till slut och jag fick hennes tub :0) /N

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!