oktober 11, 2011

Dag Dag 19. Brukar du använda lösfransar? Isåfall, i hela rader eller enskilda fransar?

Det ligger ett par vippiga Ardell i min låda as we speak. Jag tar ofta fram dem och tänker Ikväll ska jag ha sådär sexiga låååånga fransar- men sen backar jag alltid ur. Sist jag framgångsrikt hade ett par lösfrallor var ett par år sen och jag vill hävda att det var en ren slump att de hamnade på rätt ställe och satt hela kvällen. Det är liksom det som är grejen- jag är rädd att det ska bli fel och se sorgligt ut- och eventuellt paja den där makeupen och all min värdighet.

Behöver kanske inte berätta att enskilda fransar är nåt som inte hamnat i den här bloggarens lätt fumliga händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!