december 16, 2011

Formula 10.0.6 Keep Me Clean & Overnight Success

Jag har tidigare testat två produkter från Formula 10.0.6, Deep down detox mud mask och ansiktsscruben One Smooth Operator. Gillar dem båda så nu ska det bli kul att pröva ytterligare två produkter.


Keep me Clean är sånadär fiffiga ansiktservetter som är räddaren i nöden när man bara inte orkar med hela sin rengöringsregim men ändå vill få bort sminket eller smutsen från ansiktet. Även otroligt praktiska på resor. Keep Me Clean Clarifying Facial Wipes innehåller gurka som lugnar, rengör och reducerar talg  samt Tea Tree som har en antiseptisk funktion och reducerar inflammationer.


Keep Me Clean innehåller 25 rengöringservetter och kostar 99 pix på Kicks och Åhléns.



Här har vi en typ av produkt jag aldrig någonsin testat. Overnight Success är ett snabbverkande plåster for problemhy som arbetar under natten.Produkten läker och drar samman porerna medan du sover och minimerar utbrott av finnar över natten. Jag skulle inte säga att jag har problemhy men det är tyvärr inte helt ovanligt att det dyker upp en arg finne, då ska dessa hårdtestas kan jag lova!

Overnight Success innehåller fyra ark med 21 plåster på varje och kostar 99 pix på Kicks och Åhléns.

Recensioner på båda produkter kommer senare, när jag har haft en chans att testa dem ordentligt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!