december 18, 2011

OPI My Private Jet

Ett av lacken i Lookfantastic- trion och troligen min favorit. Jag har sett en massa fantastiska bilder på det här lacket, den tidigare varianter var väldig holografiskt. Det är inte det som jag har- fast det är ju otroligt fint i varjefall. Jag har hört det beskrivas som charcoal och grått men för mig är det här lacket kallt brunt med väldigt fint, subtilt holografiskt skimmer som är vackrast när ljuset faller på. Det här är verkligen min typ av lack!

Lacket täckte fint i två lager, vilket gjorde mig glad. Nästan alla OPI-lack jag har kräver minst fyra lager...!!


 My Private Jet finns på bland annat Åhléns och Kicks och kostar 150 pix.

2 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag tycker förstås att det är lite synd på holon, men det är fint såhär också :)

    SvaraRadera
  2. Ja, så synd. Jag visste ju om att det inte skulle vara holovarianten jag skulle få hem, det är snyggt ändå- men grymt konstigt att man ändrar ett lack så drastiskt. Speciellt ett som ser så fantastiskt ut.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!