december 20, 2011

Urban Decay Iconic Lipstick - Sellout

Jag klickade hem Sellout till ett riktigt fyndpris när Beautybay hade fraktfritt nu en dag i december. Stiftet gick loss på strax under 10 pund och med tanke på hur mycket jag älskar Naked i samma serie så var jag ju tvungen att klicka hem detta.


Sellout är en mjukt, varmt brun färg som känns som en bra vardagsfärg. Precis som Naked glider stiftet på som smör och har bra pigmentering. Det som jag märkte med detta är att det har en mycket konstig smak. Lite bittert. Väldigt märkligt. Fördelen med att det inte smakar så gott är ju att jag inte slickar mig på läpparna lika ofta- men allvarligt- så här ska inte ett läppstift smaka.

Urban Decay Iconic Lipstick Sellout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!