januari 18, 2012

China Glaze Pink Voltage (Neon)

China Glaze Pink Voltage (Neon)
Nu behöver jag lite färg! Det är bara 18:onde januari och jag börjar redan snegla på de mer somriga lacken. Bara för att det inte har snöat i Malmö på hela vintern inbillar jag mig att våren kommer snart...

Pink Voltage var en av favoriterna från förra sommaren. Ett riktigt knallrosa neonlack med en diskret blå flash som verkligen lyser upp fingrarna. Det är en aning svårapplicerat och skirt. Här är tre lager men kan fortfarande ana nagelkanten.



Som andra neonlack torkar Pink Voltage till en matt finish- snyggt tycker jag, men här har jag Healthy Hoof som överlack. Ger riktigt bra glans!

China Glaze Pink Voltage (Neon) finns i det ordinarie sortimentet och du hittar det bland annat hos Kicks för  99 pix.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!