januari 20, 2012

Holofredag med MUS Madeleine

Skimmerskuggan brukar alltid visa upp ett holografiskt lack på fredagar- Holofredag! Jag har aldrig hakat på eftersom jag äger ett, ETT hololack! My gahd! Men nu tänkte jag att jag kan ju passa på att visa upp det här enda lacket på just en fredag- så får vi hoppas att fler holos hittar hem till mig under 2012.


Som jag förstår det finns Madeleine i två olika versioner- en med en fantastisk regnbåge och en mycket mycket mindre spektakulär. Gissa vilken jag har? Osäker? Kolla här på Sminkans version av Madeleine.

I flaskan ser lacket mest ut som chokladmjölk och väl på naglarna ser det inte så mycket bättre ut. Det krävs bländande solsken för att Madeleine ska vakna till liv. Tyvärr lyckades jag inte riktigt med bilderna i dag, det flashar faktiskt lite mer i verkligheten.

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Jag tycker regnbågarna ser prima ut, så jag skulle gissa att du har originalet. Kul att du är med på holofredag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du? Jag hittar inget batchnummer, så jag vet inte säkert- men jag tycker den ser grymt tam ut jämfört med Sminkans.

      Radera
  2. Står det inget batchnummer på flaskan är det tyvärr den tristare versionen. Det finns även av de mindre holo flera varianter, mina båda ger en regnbåge med bra ljus även om det ena ser ut som oboy med glitter i. Sen finns det en version, som Emma köpte och sedan fick lämna tillbaka, med bara beige lack och silverglitter. Den ska man akta sig för...
    De bra Madde står det 601 eller 701 under som batch nummer och de kom före kartongbytet.

    SvaraRadera
  3. Tack för hjälpen! Då är det troligen som jag misstänkte, att jag har den tråkiga varianten- men kanske inte den allra värsta. Även om min flaska ser trist ut så kommer det helt ok regnbågar i solljus.

    Det står 001 under min flaska, är det batchnumret?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!