januari 10, 2012

OPI Excuse Moi

OPI Excuse Moi

Okej, kanske inte den bästa idén att försöka ta kort på nagellack i totalt beckmörker men ville ändå passa på när jag har det här tjusiga glitterlacket på naglarna! 

Färgen är lite missvisande tyvärr, lacket är lite mer barbiespya i verkligheten, alltså en aning knalligare i färgen. Till skillnad från många av de andra glitterlacken i The Muppets är Excuse Moi mer täckande och kan utan problem bäras på egen hand. Här har jag tre lager, men två funkar också om du kan leva med att ana lite av det vita på nageln (det kan inte jag).

Som många andra glitterlack blir ytan lite knottrig, men jag tyckte ett lager Seche Vite tog bort mycket av den känslan.

4 kommentarer:

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!