januari 31, 2012

Vårlack från HM!

Här är tre av HMs fyra vårlack! Det fanns ett grönt också men eftersom jag hade en del snarlika lack (och ärligt talat är grönt inte min favorit på naglarna) valde jag att hoppa över just det.

City Pink, Pink Road, Orange Lane
Riktigt fina färger, tycker jag- tyvärr måste jag vänta lite med nagelswatches eftersom jag och snubben skruvade IKEA-skåp i går och mina naglar ser jävliga ut efter det. Men håll i trosorna, så kommer de så småningom!

Lacken kostar 29,90 på HM!

6 kommentarer:

  1. *håller trosorna*
    Ska bli spännande att se City Pink. Var inne och letade dessa idag men icke...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har letat efter dem innan men inte hittat dem, så de börjar kanske precis landa på hyllorna?

      Tänkte börja med City Pink så du slipper hålla i dem alltför länge :D

      Radera
  2. Svar
    1. Visst, man är lite trött på mörka lack nu!

      Radera
  3. Förpackningarna är så fina att jag dör en smula :0) /N

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!